Et elektriauto on auto, aga osad ikkagi ei taha seda uskuda, tuleb asuda elektriautosid ümbritsevaid müüte ümber lükkama! Lõime selleks lühikesed kuid tabavad videod, mida levitasime sotsiaalmeedias.
Lisaks sellele sai loodud ka staatilistele välimeediapindadele kampaania visuaalsete lahendustega, kus kohtuvad tänapäev KIA näol ning minevik. Sõnumiks selge ja arusaadav: Astu olevikku! Ikka selleks, et tuua sihtrühmadeni sõnum, et elektriautod pole midagi müstilist tulevikust vaid täiesti tänane reaalsus… ja auto on auto.
Sotsiaalmeedia videoklipid
Lühikesed, kuid tõhusad vidoklipid sotsiaalmeedia kanalites elektriauto
Välimeedia
Astu olevikku
Välimeediapindadele loodud kampaania visuaalsete lahendustega, kus kohtuvad tänapäev KIA näol ning minevik. Sõnumiks selge ja arusaadav: Astu olevikku! Ikka selleks, et tuua sihtrühmadeni sõnum, et elektriautod pole midagi müstilist tulevikust vaid täiesti tänane reaalsus… ja auto on auto.
Astu olevikku
Välimeediapindadele loodud kampaania visuaalsete lahendustega, kus kohtuvad tänapäev KIA näol ning minevik. Sõnumiks selge ja arusaadav: Astu olevikku! Ikka selleks, et tuua sihtrühmadeni sõnum, et elektriautod pole midagi müstilist tulevikust vaid täiesti tänane reaalsus… ja auto on auto.
Räägi meile oma lugu
info@brandstudio.ee
+372 5397 4716
Delfi Meedia AS
Narva mnt 13, Tallinn, 10151