Kes suudaks ära öelda ühest juustusest kõhutäiest?
Just nimelt juust! oli 2021. aastal toimunud Džiugase sisuturundusprojekt, millega tutvustati legendaarset Leedu brändi ja juustusortimenti kohalikule publikule.
Projektile loodi erileht, kus avaldati vaheldumisi videosaateid ja artikleid. Saatesarja vältel said neli armastatud kohalikku persooni võimaluse tutvustada oma lemmikuid juusturoogasid kokakunsti hindavatele Delfi lugejatele.
Oma lemmikretsepte tutvustasid neli kohalikku persooni: Saara Pius, Sander Rebane, Liina Randpere ja Joel Ostrat. Nagu retseptivideotest selgus, olid saatekülaliste kulinaarsed oskused väga erinevad, kuid neid kõiki ühendas üks – armastus väga hea juustu vastu.
Juustuprojekt oli Delfi lugejate seas väga populaarne. Sisuturundusploki kaudu jõudsid erinevad retseptid, infokillud ja videod pooleteise kuu jooksul kokku rohkem kui 207 000 lugejani.
Seejuures olid kõige popimad justnimelt toiduvideod. Neli videot kogusid kokku üle 94 000 vaatamise, seega keskmiselt 23 500 iga osa kohta.
Kampaaniat toetasid ka sotsiaalmeediapostitused Oma Maitse kontolt ja osalevate persoonide isiklikud postitused.
Erileht
Projektile Just nimelt juust! loodi oma erileht, kus olid korraga leitavad kõik videod ja artiklid.
Sotsiaalmeedia postitused
Projekti raames jagasid persoonid oma retsepte ka isiklikes sotsiaalmeediakanalites. Lisaks sellele postitati retseptid Oma Maitse sotsiaalmeediakanalitesse.
Sisulood
Kampaania oluliseks elemendiks olid ka sisulood, mille kaudu tutvustati juustuga seotud fakte ja retsepte.