Møller Auto

Tiguan


Kuidas tutvustada ühte autot nii, et see püüaks tähelepanu?
Volkswagen Tiguani hübriidide tutvustamiseks toimus 2021. aastal sisuturunduskampaania, mille osadeks olid nii veebi- kui ka printlahendused.

Projekti raames anti Tiguan testimiseks Tanja Mihhailovale ja Helen Adamsonile. Nende kogemustest valmisid artiklid, millest lugejad said teada, kas Tiguan võiks sobida ka nende järgmiseks autovalikuks.

Erinevates meediumites jõudsid lugejateni artiklid, mis tutvustasid autosid persoonide kogemuste kaudu ja tõid välja Tiguani kõige silmapaistvamad omadused. Projekti raames avaldati veebiartikleid Delfis ja Anne & Stiilis. Trükiväljaandes jõudsid artiklid Eesti Ekspressi, Kroonika ja Anne & Stiili lugejateni.
Persoonidega kogemuslood veebis
Tiguani tutvustamiseks oli veebist loetav Heleni kogemus Tiguani testimisest. Täispika artiklini jõuad, klikkides siin.
Persoonidega kogemuslood printväljaannetes
Printväljaannete lugejateni jõudmiseks ilmusid Tanja ja Heleni kogemuslood Tiguani testimisest ka valitud Ekspress Meedia printväljaannetes.
Tootekesksed sisulood veebis
Persoonide kogemuslugude kõrvale pakkusid tehnilisemaid teadmisi artiklid, mille fookuses olid Tiguani silmapaistvamad ja märkimisväärsemad omadused.
Left
Right
Ekspress Meedia AS
Narva mnt 13
(idatiib, 3. korrus)
Tallinn, 10151
Made on
Tilda